«Ο μάνατζέρ μου μιλάει με τον ΠΑΟΚ»

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης σε συνέντευξη που παραχώρησε, επιβεβαίωσε πως πράγματι ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται γι’ αυτόν και βρίσκεται σε συζητήσεις με τον μάνατζέρ του.
Αναλυτικά όσα είπε:

Για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ: «Αυτή τη στιγμή είμαι στα Γιάννινα. Σε ομάδα που με πιστεύει και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Διάβασα για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ, όμως, δεν έχει γίνει κάτι, θα ξεδιαλύνουν τα πράγματα στη συνέχεια. Ο μάνατζέρ μου μου είπε ότι είναι σε συζητήσεις με τον ΠΑΟΚ. Είναι μεγάλος σύλλογος ο ΠΑΟΚ και έχει μεγάλους στόχους. Είναι σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή να βάζει υψηλούς στόχους».
Για το αν έχει μιλήσει με τον ΠΑΣ για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ: «Έχω έναν χρόνο συμβόλαιο με τον ΠΑΣ. Δεν έχω μιλήσει καθόλου για το θέμα με τον πρόεδρο. Ο ΠΑΣ είναι ομάδα που θέλει να πουλάει παίκτες. Δεν κοιτάει μόνο το συμφέρον της, αλλά και το συμφέρον των παικτών».
Για το αν θεωρεί πως θα μπορούσε να σταθεί στον ΠΑΟΚ: «Αν μπορώ να σταθώ σε υψηλό επίπεδο πιστεύω ότι το έδειξα πέρσι στα Γιάννινα. Για να γίνεται αυτή η συζήτηση για μένα, μάλλον θεωρείται ότι μπορώ να παίξω σε αυτήν την ομάδα. Το όνειρο κάθε παίκτη είναι να εξελίσσεται και χρόνο με τον χρόνο να δικαιώνονται οι κόποι και τα όνειρά του».
Για τον Παναγιώτη Γλύκο: «Είναι ένας τραυματισμός που σε πάει πίσω. Του εκφράζω τη συμπαράστασή μου. Είναι κρίμα για το παιδί που έκανε πολύ καλή χρονιά και του αξίζουν συγχαρητήρια. Από ότι θυμάμαι βγήκε και MVP της χρονιάς, παρ’ ότι άκουσε πολλά από τον κόσμο. Είναι δύσκολος ο κόσμος του ΠΑΟΚ. Θα πρέπει όλοι να τον στηρίξουν για να επανέλθει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα».
Για το ότι δεν στέριωσε κανείς άλλος τερματοφύλακας πλην του Γλύκου:«Πρέπει να υπάρχει λίγο περισσότερη συμπαράσταση στους γκολκίπερ. Ξέρουμε ότι είναι δύσκολος ο κόσμος του ΠΑΟΚ, όμως, πρέπει να στηρίζουμε τους παίκτες και να τους παρέχουμε πίστωση χρόνου. Μέσα από αυτή θα έρθει και η καταξίωση. Όταν υπάρχει εμπιστοσύνη σε έναν ποδοσφαιριστή, αυτός θα το βγάλει στη συνέχεια ως αγωνιστική δράση».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White