«Είχα σκεφτεί να φύγω»

Για τις αποδοκιμασίες που άκουσε κάποια στιγμή σε παλαιότερο αγώνα μίλησε ο Ιβάν Σαββίδης και αποκάλυψε ότι κάποια στιγμή είχε σκεφτεί να φύγει από τον ΠΑΟΚ.

«Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ είναι κάτι παραπάνω από φίλαθλοι, είναι κάτι μεγαλύτερη από την έννοια ενός ολόκληρου λαού. Δεν ξέρω ποιος ήταν ιδεολόγος και φώναζαν το όνομά μου αλλά δεν έχω άλλη επιλογή από το να είμαι άξιος αυτών των φωνών που φώναζαν το όνομα Ιβάν Σαββίδης. Ενδεχομένως σαν άνθρωπος είμαι χαρούμενος αλλά είναι τεράστια ευθύνη. Μετά από αυτό δεν έχεις δικαίωμα να ξεγελάσεις τις προσδοκίες τους.

Σκεφτήκαμε να φύγουμε και να γίνουμε σπόνσορες του ΠΑΟΚ αλλά ευτυχώς οι κακές σκέψεις φεύγουν γρήγορα. Αυτές τις φωνές που άκουσα σήμερα, εγώ σε αυτές απευθύνομαι, θα αντιδράσω ώστε να μη λυπηθείτε ποτέ που φωνάξατε τόσο δυνατά το όνομά μου. Στεναχωρήθηκα για αυτά που άκουσα στο ματς με τον Ηρακλή για τη μητέρα μου, ας με συγχωρέσει για αυτό που έγινε. Εγώ πάντως δεν ξεχνώ ποτέ. Να καταλάβουν οι φίλαθλοι πως είμαι άνθρωπος της τιμής και της αξιοπρέπειας, ας με συγχωρέσουν όσοι αυτοί που έχουν αρχίδια».

πηγη:inpaok

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ ΠΑΟΚ Black And White