«Δεν ήταν εύκολο να φύγω από τον ΠΑΟΚ, πεινασμένος ο Τούντορ»


Ο άσος από το Πράσινο Ακρωτήρι παραχώρησε μεγάλη συνέντευξη στο επίσημο κανάλι της Γαλατάσαραϊ.

Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε στο επίσημο κανάλι της Γαλατάσαραϊ ο Γκάρι Ροντρίγκες.

Ο άσος από το Πράσινο Ακρωτήρι μίλησε για την απόφασή του να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ και για τον Ίγκορ Τούντορ με τον οποίο συναντήθηκαν ξανά στον σύλλογο της Κωνσταντινούπολης.

«Δεν ήταν εύκολο να αφήσω τον ΠΑΟΚ και να έρθω εδώ, γιατί ήμουν ένα σημαντικό κομμάτι του συλλόγου. Υπήρχαν πολλά πράγματα που έπρεπε να να τακτοποιήσω να γίνει η μεταγραφή μου. Είμαι τελικά χαρούμενος που είμαι εδώ. Η ατμόσφαιρα στην υποδοχή μου στο αεροδρόμιο Ατατούρκ με την παρουσία των δημοσιογράφων και των οπαδών ήταν απίστευτη. Ηταν μία υπέροχη στιγμή για μένα. Κατι τέτοι σε κάνει να αισθάνεσαι πολύ σημαντικός».


Εν συνεχεία, ο Ροντρίγκες σημείωσε πως η θητεία του σε Βουλγαρία και Ελλάδα τον βοήθησε να ωριμάσει ποδοσφαιρικά, πως είχε δύο υπέροχα χρόνια σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ και ότι αυτές οι εμπειρίες τον βοήθησαν να γίνει αυτό που έιναι σήμερα.

Για τηη μεταγραφή του στη Γαλατά: «Είναι μεγάλο βήμα για τη ζωή και την καριέρα μου. Τα πράγματα είναι διαφορετικά στη Γαλατά, είμαι συμπάικτης με σπουδαίους και ποιοτικούς ποδοσφαιριστές. Θέλω να αποδείξω πολλά πράγματα και στο τέλος να είμαστε εμείς πρωταθλητές».


Για τη νές συνεργασία του με τον Ιγκορ Τούντορ: "Δούλεψα με τον Τούντορ στον ΠΑΟΚ, ήταν μια πολύ καλή εμπειρία. Είναι ένας προπονητής που περιμένει πολλά από τους ποδοσφαιριστές του και δουλεύει σκληρά. Ήταν πεινασμένος να γίνει ένας ακόμα μεγαλύτερος προπονητής γιατί ήταν μεγάλος παίκτης όταν αγωνιζόταν. Είναι καλό για την Γαλατάσαραϊ που τον έχει, θα δουλέψουμε πολύ καλά. με αυτόν η Γαλατάσαραϊ θα πετύχει πολλά πράγματα.


Οι περισσότερες αναμνήσεις μου με τον Ίγκορ Τούντορ είναι από το Γιουρόπα Λιγκ, δεν θα ξεχάσω ποτέ τη εκτός έδρας νίκη μας επί της Μπορούσια Ντόρτμουντ και το παιχνίδι στην έδρα μας που έληξε ισόπαλο".

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown