Μακ: «Ευγνώμων στον ΠΑΟΚ, φίλος μου ο Ιβάν Σαββίδης»


Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για άλλη μια φορά ο Σλοβάκος μεσοεπιθετικός τόσο για τον ΠΑΟΚ όσο και τον μεγαλομέτοχο της ομάδας.

Ενα σημαντικό κεφάλαιο της ζωής του θα αποτελεί πάντα ο ΠΑΟΚ για τον Ρόμπερτ Μακ.

Ο Σλοβάκος άσος αναφέρθηκε με τα ακλύτεερα λόγια τόσο για τον Δικέφαλο όσο και για τον Ιβάν Σαββίδη, με τον οποίο διατηρούν ακόμη και σήμερα εξαιρετικές σχέσεις. Επίσης τόνισε τη βοήθεια που είχε από τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Λούμπος Μίχελ, ενώ για ακόμη μια φορά τόνισε πως θα είναι για πάντα ευγνώμων στους «ασπρόμαυρους» για όσα του πρόσφεραν.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Μακ για:

- το αν ο Λούμπος Μίχελ τον έφερε στον ΠΑΟΚ: «Όχι, δεν είχε καμία σχέση με την μεταγραφή μου στον ΠΑΟΚ αλλά ο κ.Μίχελ, με βοήθησε πολύ όσο ήμουν στον ΠΑΟΚ. Απέκτησα ξανά την αυτοπεποίθηση μου και πίστεψε στις ικανότητες μου. Στην Ελλάδα πέρασα δύο υπέροχα χρόνια, που δεν θα τα ξεχάσω».


- την μεταγραφή του στη Ζενίτ: «Γνωρίζω ότι ο Μίχελ και ο Λουτσέσκου, συνεργάστηκαν στην Σαχτάρ για οκτώ χρόνια. Το ενδιαφέρον της Ζενίτ για εμένα το έμαθα από τον Μίχελ. Ωστόσο, τις λεπτομέρειες για τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο ομάδες δεν τις γνωρίζω».


- την μετάβαση του από την Νυρεμβέργη στον ΠΑΟΚ«Πηγαίνοντας στην Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ, ένιωσα ξανά ότι κάποιος με χρειάζεται και έτσι άρχισα να απολαμβάνω το ποδόσφαιρο, γι' αυτό και είμαι ευγνώμων στον ΠΑΟΚ».


- το αν έχει μιλήσει με τον Ιβάν Σαββίδη: «Φυσικά. Μπορούμε να θεωρηθούμε και φίλοι. Στον ΠΑΟΚ ήμουν σε θέση να κάνω restart στην καριέρα μου, μετά το πέρασμα μου από την Γερμανία. Ο Ιβάν Σαββίδης είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και είμαι χαρούμενος που είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ μαζί του».


- τους λόγους που έφυγε από τον ΠΑΟΚ: «Ήμουν ένας από τους παίκτες-κλειδιά της ομάδας αλλά ο ΠΑΟΚ δεν είναι Ζενίτ, δεν είχε παίκτες στο επίπεδο που έχει η Ζενίτ. Ήθελα να δοκιμάσω τις δυνατότητες μου σε ανώτερο επίπεδο, γι' αυτό έφυγα από την Ελλάδα. Όμως ο ΠΑΟΚ θα μείνει για πάντα στην καρδιά μου».

ΑΦΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Μοιράσου το άρθρο

ΑΠΟ Unknown